Montana (WebUpdater) software version 3.60

Garmin fenix 7X und epix Gen 2 im Test

Der Schwerpunkt dieses Tests und Vergleichs der Garmin Fenix 7X Solar und Garmin Epix Gen 2 liegt auf den Sensoren wie Höhenmesser, Positionsbestimmung und Herzfrequenz. Was unterscheidet die beiden GPS-Outdoor-Smartwatches? Und wie gut ist die Taschenlampe der Fenix 7X für den Outdoorbereich? Hier geht es zum Test der Outdoor-Smartwatches ...
  • Auf ein neues......


    Update. Version 3.60 verheisst uns nun folgendes:


    Changes made from version 3.50 to 3.60:



    • Added option to configure power button. See TrailTech (http://garmin.blogs.com/softwa…9/the-need-for-speed.html) for more information.
    • Added shortcut option to toggle certain settings. See TrailTech for more information.
    • Added option to set off route recalculation from Setup > Routing.
    • Added page indicator to main menu.
    • Added scrollbars to lists.
    • Added option to avoid or allow unpaved roads in pedestrian routing.
    • Fixed shutdowns related to data field dashboards on the main menu.
    • Fixed issues with incorrect number of menu items on main menu pages.
    • Fixed display of long geocache descriptions and logs.
    • Fixed geocache ratings overlapping descriptions.
    • Fixed issue where street search would incorrectly display No Results.
    • Fixed issue where compass would not work after the unit was removed from an automotive mount.
    • Fixed issue where the route distance could be incorrect.
    • Fixed issue where calendar left and right buttons were not always responsive.



    Also auf die Schnelle:


    - der Cache, der bei meinem Gerät IMMER zum Absturz führte, kann nun korrekt angezeigt werden ohne das der Monti sich ausschaltet :)
    -Lange Cachenamen führen nun tatsächlich nicht mehr zum durcheinander in der Beschreibung
    - an der Stelle wo Bilder in der Cachebeschreibung vorkamen, wurde zuletzt ein Kuddelmuddel von D/T Symbolen und Cachename angezeigt. Ist nun auch weg.:tup:

  • "Added option to set off route recalculation from Setup > Routing"

    Klingt doch auch gut...:tup: (wenn es das heisst, was ich meine).